czwartek, 3 listopada 2011

Cześć!

Witam wszystkich jest to pierwszy mój blog, na temat życia kierowcy prawdziwej ciężarówki.
Będę tu dodawał mnóstwo zdjęć mojego autorstwa jak i również znalezionych w internecie.
Kilka moich filmów, można zobaczyć na moim koncie na www.youtube.com.
Trochę o mnie..
Nazywam się Piotrek mam 16 lat, pochodzę jak widać z Polski, z Warszawskiego Mokotowa.
Ciężarówki to mój sposób na życie, w każdej wolnej chwili towarzysze tacie przy pracy czerpiąc z tego ogromną przyjemność. Poza ciężarówkami lubię pojeździć na rowerze, zajmować się kosmetyką aut, pograć w symulatory, pokopać w piłkę i spacerować. Tyle o mnie.
Mam nadzieje że będziecie miło spędzać ze mną czas.
Pozdrawiam Piotrek :)

1 komentarz:

  1. Witam. Bardzo się cieszę że powstał taki blog. Mam nadzieje że będzie on często aktualizowany. Będę tu często zaglądał.

    OdpowiedzUsuń